Reklamacje i zwroty

 

Klient ma prawo do odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zwracane produkty muszą mieć kompletne, oryginalne opakowanie bez śladów otwierania, używania bądź naruszania zawartości.

Koszty zwrotu towaru pokrywa Klient. Zwrot wysłany za pobraniem nie będzie przyjmowany. Zwrot pieniędzy następuje poprzez przelew na podane przez Klienta konto, w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. W przypadku zwracania tylko części towarów z zamówienia, koszty przesyłki nie są zwracane gdyż jest to koszt stały, wynosi określoną kwotę, bez względu na ilość produktów w zamówieniu.

Zobowiązujemy się do sprzedaży i dostarczania pełnowartościowych produktów, bez wad i uszkodzeń. Jednak jeśli Klient otrzyma uszkodzony i wadliwy towar, przysługuje prawo do reklamacji. Również w przypadku otrzymania przez Klienta błędnie wysłanych przez nas produktów, również ilościowo. Czas na rozpatrzenie takiej reklamacji to 14 dni.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru przez Klienta przesyłki w obecności pracownika firmy
kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z tym pracownikiem protokołu reklamacyjnego stwierdzającego np. uszkodzenia w produkcie. Takie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Reklamacje wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

 

 

Adres do zwrotu:

Hurtowia Fryzjersko-Kosmetyczna VENUS S.C.
ul. Plac Moniuszki 5
25-334 Kielce